Alja naar Ecuador

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Alja

Reacties

Reacties

Joke

Lieve Alja, we reizen graag met je mee en hopen dat het een fantastische ervaring wordt. Je moet natuurlijk goed op jezelf passen en heelhuids weer terugkomen!

Rudolf

Hoi Alja, ja, ik volg met veel belangstelling je reizen en je verhalen. Tis ook reuze spannend dat je zo ver weg bent en dan zo lang. Heb een hele goede tijd!

Marian

Lieve Alja, reuze om zo mee te kunnen kijken en (een beetje) ervaren! Ik wens je een heel goede en bijzondere reis én dat je gezond weer thuis komt!

Tessa

Spannnnnnnend!:D Ik ben het met iedereen hier eens, niets meer aan toe te voegen:P

Kus

Piedie

Ik heb er nog wel iets aan toe te voegen: Een hele dikke knuffel! :) De volgende keer ga ik met je mee! ;)

Erik

ik kan haast niet wachten op de eerste verhalen en foto's

van de Familie uit Steggerda

Alja, een hele goede reis toegewenst en heel veel succes met deze uitdaging.

Jan en Margriet

Hoi Alja,
We wensen je heel veel plezier op deze bijzondere reis!!

Alie van't Klooster

Ik wens je een gezellige, goede en leerzame reis toe. Veel succes.

Annie de Vries

Lieve Alja
het is nog niet gelukt om wat van je reisverslag te lezen,maar h et gaat vast een keer lukken.In elk geval heel veel succes en geniet ervan.
Tante Annie

Grete Verhey

Lieve Alja,
Nogmaals een heel goede reis en aankomst gewenst en veel goede ervaringen!
En de reiszegen van St.Patrick die ik je al per mail stuurde:
De Heer zij voor je om je de goede weg te wijzen.
De Heer zij naast je om je in de armen te sluiten en je te beschermen.
De Heer zij achter je om je te bewaren voor valsheid.
De Heer zij onder je om je op te vangen als je valt.
De Heer zij in je om je te troosten als je verdrietig bent.
De Heer zij om je heen om je te verdedigen.
De Heer zij boven je om je te zegenen.
Zo zegene je de algoede God.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!