Alja naar Ecuador

Nog even thuis

Heej!

Vanuit Nederland nog even een berichtje om te vertellen wat ik eigenlijk ga doen tijdens mijn verblijf in Ecuador.

Ik vlieg dus op 16 januari via Houston naar Quito waar ik opgehaald wordt en naar een hotelletje in Quito wordt gebracht. Op 18 januari ga ik naar een gastgezin in Quito en beginnen ook mijn Spaanse lessen. 20 Uur per week Spaans en daarnaast allerlei culturele activiteiten en uitstapjes ed, dit doe ik vier weken.

Op 15 februari begint het rondreizen, ik ga dan met een groep Nederlanders drie weken lang door Ecuador reizen en hopelijk allemaal hele mooie dingen zien en beleven.

Vervolgens ben ik op 7 maart weer terug in Quito, omdat op 8 maart de Spaanse lessen weer beginnen. Ik verblijf dan in een studentenhuis dat naast de talenschool staat. Deze vier weken zullen qua indeling redelijk gelijk zijn aan de eerste vier weken.

Na deze vier weken vertrekt mijn vliegtuig naar de Galapagos eilanden!! Daar ga ik heen voor ook weer vier weken, ik ga dan vrijwilligerswerk doen op een basisschool. Dit kan bestaan uit Engelse les geven, muziek geven, wiskunde geven, met ze sporten of nog andere dingen. Wat het precies gaat worden horen jullie tzt wel weer van me.

Inmiddels is het 2 mei en dan vlieg ik weer terug naar Quito waar op 3 mei mijn Travelling Classroom begint; vier weken lang iedere week op een andere plaats in Ecuador Spaanse les en daarnaast activiteiten als kookles, salsales, surfles enz.

Op 30 mei zijn alle geplande activiteiten afgelopen en ga ik van Manta weer terug naar Quito zodat ik op 2 juni aan mijn reis terug naar Nederland kan beginnen.

Ik hoop dat jullie nu voorlopig genoeg weten over mijn reis en wanneer ik wat ga doen.

Liefs, Alja

Reacties

Reacties

Jolanda

heej Alja,

wat superspannend lijkt me dit!!

Veel plezier!!

marian

Zucht................
reuze boeiend, geweldig uitgezocht en geregeld!
en rare week dit!

Marloes

Dit klinkt echt supergaaf!!
Ga er echt heel erg van genieten, je hebt er zo lang naar uitgekeken... Maar het zal nu ook wel heel raar zijn, dat het zo dichtbij komt en zo of niet? Dat had ik tenminste wel de laatste week voor Brazilie... Nouja, ik kom morgenmiddag nog gezellig even langs, tot dan!
xx Marloes

Sikko, Cilie en Ellen

Heey Alja,
Wat gaaf dat je naar Equador gaat!
Heel veel plezier en leuk dat we mee kunnen lezen.
Groetjes!

Marjon

Lieve Alja,

Op dit moment ben je onderweg! Ik wens je alle goeds en Gods zegen mee voor op je lange reis!
Ik ga je blog volgen!
groetjes, Marjon Strijk

Alja

Een kort berichtje om te laten weten dat de reis goed is gegaan. Er komt nog wel een verslag, maar dat laat internet niet toe..

Groetjes,
Alja

Marian en Rudolf

Hoi Alja,

dát is een goed bericht!

Dank hiervoor en alle goeds aldaar!

Inez de Jager

Wat eenprachtige reis ,hoef niet te zeggen dat je gaat genieten ,dat doe je zeker,indrukken voor het leven,ik zal zeker je blog volgen,geniet,van alles wat je tegen komt,
Inez

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!