Alja naar Ecuador

Laatste berichtje

Gewoon om even iedereen tegelijk te laten weten dat ik goed ben aangekomen! Het was een lange vlucht, maar ik heb een klein beetje kunnen slapen en verder een film gekeken en wat gepuzzeld. Om 10 voor 9 was ik eindelijk op Schiphol, met een half uurtje vertraging, maarja...

Nu is mijn volgende plan alle leuke foto's samen te voegen tot een fotoalbum, maar dat heeft geen haast.

Liefs en leuk dat jullie me gevolgd hebben in Ecuador!

Rudolf

Hoi Alja,
we waren erbij toen je vanochtend aankwam op Schiphol; top dat je weer thuis bent en nu de verhalen en de plannen. Papa.

Alie

Fijn dat je een goede reis hebt gehad en weer thuis bent. Ik kom weleens foto's kijken en je verhalen horen, want je hebt vast niet alles in je weblog kunnen zetten. Ik vond het leuk dat je op deze manier de "achterban" zo op de hoogte kon houden.

Groetjes Alie

Mary-Ann

Dag Alja,

Fijn, dat je weer veilig thuis bent. Wat een fantasticshe reis heb je gemaakt. Deze herinneringen kan niemens je meer afnemen.
Tot ziens.

Maaike

Fijn om weer terug te zijn?!?
Heb er super veel zin in je morgen weer te zien!;)

inez

welkom terug zal wat saai zijn na zo'n spannende reis,maar er komen weer andere dingen,
tot ziens,

Marian

Vooruit - ik ben blij dat je weer thuis bent! Jij wist het al, de anderen vermoedden het :-)

Tante Annie

Wat een geweldige reis heb je gehad.Spreek je nu ook vloeiend Spaans?
Het was tevens volgens mij een geweldige vakantie.
Veel plezier en succes met foto's inplakken.Weet je al wat je nu in Nederland gaat doen??
Groeten en succes met alles. Familie Jan en Annie de Vries.